Možná, že to není ten nejvhodnější termín. Používá se většinou u změny vzhledu automobilů. Ale přece nebude konstatování vyjádřené slovem facelift daleko od pravdy. Když před léty vznikla firma se sídlem v Uherském Brodě s názvem TEKOO, málokdo z obyvatel města měl představu, jaká to firma vznikne, jaké zaměření bude mít. Až později vznikla malá prodejnička ovoce a zeleniny, jakési provizórium. Avšak tajenka byla rozluštěna. TEKOO značí ovoce a zelenina. Velkoobchod. Postupem času byl starý objekt zbořen, vznikla nová administrativní budova, nový velkosklad ovoce a zeleniny. Jen prodejna jaksi živořila dál. To mohou potvrdit všichni návštěvníci prodejny, a že jich nebylo málo. Na druhou stranu musíme přiznat, že poloha prodejny, potažmo firmy, je na okraji města, vedle čerpací stanice OMV. Není určena pro pěší zákazníky. Ve svém důsledku to znamená, že 90% nakupujících přijede autem, pěšky s ruksakem jen pro fyzicky zdatné. Přesto, vzhledem k širokému sortimentu, někdy i cenám, je existence takové prodejny přínosem pro občany nejen našeho města. Zákazníci si pomalu zvykli na polohu prodejny, na dobrou možnost parkování. Ale velikost, vzhled interiéru prodejny se neměnil. Teď nastává prostor pro spekulaci. Nevíme, jaký byl zásadní důvod rekonstrukce, zda majitel usoudil, že prodejna v této podobě není, řečeno eufemisticky, žádná ozdoba, anebo je to důsledek covidu 19.Zvětšení prodejní plochy a tím i možnosti nakupování většího množství zákazníků najednou. Jisté je, že prodejna se zavřela někdy začátkem listopadu nebo koncem října a tabulka na vstupních dveřích suše oznamovala znovuotevření 26.11.2020. A stalo se. Jako když vkročíte do jiného světa. Prostor, značení sortimentu, osvětlení, úprava. Ve svém důsledku radost z nakupování i v době koronavirové krize. Připojené fotografie řeknou více než obsáhlý text. A přidejme onu pověstnou tečku nad i. Tři usměvavé prodavačky. Jak říkám, radost nakupovat. Přesvědčte se sami!….J.K. Obrázky zvětšíte kliknutím na ně.
